Euler Hermes > Euler Hermes in Nederland > Klachten en Contact

Suggestie of ontevredenheid doorgeven

 

Geef uw suggestie of ontevredenheid aan ons door
Euler Hermes probeert u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Als u toch niet tevreden bent, kunt u dit aan ons kenbaar maken. 
Met uw suggesties maken wij onze dienstverlening aan u nog beter.


U kunt uw ontevredenheid of suggestie op 4 manieren aan ons doorgeven

1.   ​  Schriftelijk aan

Euler Hermes
t.a.v. Klachtenmanager
Pettelaarpark 20
5216 PD ’s-Hertogenbosch

2.     Per e-mail naar: klachtenmanager@eulerhermes.com

3.     Via telefoonnummer 073 6889999

4.     Via onderstaand formulier


U ontvangt binnen uiterlijk 10 werkdagen een (eerste) schriftelijke reactie
Als wij nog vragen hebben over uw suggestie of ontevredenheid nemen wij eerder contact met u op. Wij streven ernaar uw ontevredenheid binnen 4 weken volledig af te handelen.

 Uw suggestie of ontevredenheid