Customer Advice and Solutions | Voor al uw vragen

De collega's op deze afdeling geven u snel antwoord op al uw vragen! U kunt hier niet alleen terecht voor al uw vragen over uw polis of ons online systeem EOLIS. Maar ook voor vragen over een limiet, incassodossier of schadeclaim.

Wist u dat op Mijn Euler Hermes veel handige informatie te vinden is? U vindt hier bijvorrbeeld handleidingen, tarievenlijsten, voorbeeldbrieven en uitleg video's. Meer weten over de werking van de kredietverzekering? Schrijf u dan via dit klantenportal in voor onze workshop. Of bekijk deze online.

De volgende collega's staan op werkdagen van 08.30 - 17.30 uur voor u klaar:

Jessica Knops 150x150.jpgJessica Knops

"Ik houd goed in de gaten hoe kórt de tijd is tussen vraag en antwoord, zodat we klanten niet alleen kennis maar ook efficiëntie kunnen bieden. Klanten weten dat ze daarom bij ons altijd terecht kunnen, ook wanneer iets meteen geregeld moet worden"

 

Reinier Wolf 150x150.jpgReinier Wolf

"Ik vind het belangrijk dat de klant zich vertrouwd voelt met onze organisatie. Wij spelen, als eerste aanspreekpunt, hier een belangrijke rol in. Duidelijk en vriendelijk communiceren is van groot belang. En snelheid is natuurlijk ook belangrijk."

 

 

Leidy van der Velden 150x150.jpgLeidy van der Velden

"Ik vind persoonlijk contact met de klant belangrijk, zodat hij of zij zich gehoord voelt. Ieder verhaal is anders, maar we hebben alle expertise in eigen huis. Op deze manier kunnen we iedereen snel, professioneel en bovenal vriendelijk verder helpen."

 

 

nancy-halewijnNancy Halewijn

"Iedereen heeft recht op goede service, ongeacht de complexiteit van de situatie. Evenals mijn collega’s verdiep ik me altijd goed in het verhaal van de klant. Op die manier kunnen we een efficiënte, maar ook persoonlijke afhandeling van vragen garanderen."

 

 

Patricia Rikkering 150x150.jpgPatricia Rikkerink-Schraven

"Mijn passie is om elke klant een kwaliteitsvolle service te verlenen. Ik zet daar alle mogelijke middelen en personen binnen onze organisatie voor in. Ik ben pas tevreden, als de klant tevreden is met de afhandeling van zijn of haar vragen."

 

​​​​​​​​​
 
 
Mijn Euler Hermes
Uw online klantenportal