Onze klantenservice

Customer Advice and Solutions

Altijd iemand bereikbaar voor uw vragen

Nog geen klant? Terugbelverzoek

Hoe kunnen wij u helpen?

De collega's op de afdeling Customer Advice and Solutions (CAS) geven bestaande klanten snel antwoord op alle vragen! U kunt hier niet alleen terecht voor al uw vragen over uw polis of ons online systeem EOLIS. Maar ook voor vragen over een limiet, incassodossier of schadeclaim.

Telefoon    0800 38 53 765

E-mail        CAS@eulerhermes.com

 

Wist u dat op Mijn Euler Hermes veel handige informatie te vinden is? U vindt hier bijvoorbeeld handleidingen, tarievenlijsten, voorbeeldbrieven en uitleg video's. Meer weten over de werking van de kredietverzekering? Schrijf u dan via dit klantenportal in voor onze workshop. Of bekijk deze online.

Graag stellen wij u voor aan de collega's van het CAS team

Jessica Knops - CAS Officer

Ik houd goed in de gaten hoe kórt de tijd is tussen vraag en antwoord, zodat we klanten niet alleen kennis maar ook efficiëntie kunnen bieden. Klanten weten dat ze daarom bij ons altijd terecht kunnen, ook wanneer iets meteen geregeld moet worden.

Reinier Wolf - CAS Officer

Ik vind het belangrijk dat de klant zich vertrouwd voelt met onze organisatie. Wij spelen, als eerste aanspreekpunt, hier een belangrijke rol in. Duidelijk en vriendelijk communiceren is van groot belang. En snelheid is natuurlijk ook belangrijk.

Leidy van der Velden - CAS Officer

Ik vind persoonlijk contact met de klant belangrijk, zodat hij of zij zich gehoord voelt. Ieder verhaal is anders, maar we hebben alle expertise in eigen huis. Op deze manier kunnen we iedereen snel, professioneel en bovenal vriendelijk verder helpen.

Nancy Halewijn - CAS Officer

Iedereen heeft recht op goede service, ongeacht de complexiteit van de situatie. Evenals mijn collega’s verdiep ik me altijd goed in het verhaal van de klant. Op die manier kunnen we een efficiënte, maar ook persoonlijke afhandeling van vragen garanderen.

Patricia Schraven-Rikkerink - Teamleider CAS

Mijn passie is om elke klant een kwaliteitsvolle service te verlenen. Ik zet daar alle mogelijke middelen en personen binnen onze organisatie voor in. Ik ben pas tevreden, als de klant tevreden is met de afhandeling van zijn of haar vragen.

Wilt u liever teruggebeld worden? Dan kan natuurlijk ook.

Bel mij terug

Wij hebben onze diensten en ondersteuning zodanig ontworpen dat aan uw behoeften wordt voldaan, waar ter wereld u ook zaken doet. Ons netwerk van kantoorlocaties bestrijkt alle belangrijke markten om informatie te verzamelen en contacten te onderhouden met klanten zodat wij goed geïnformeerd zijn over lokale trends en marktontwikkelingen. Als u een vordering overdraagt, bieden onze wereldwijde teams advies en ondersteuning, op basis van hun inzichten en specialistische expertise en via onze eigen informatiesystemen. Wij begrijpen het belang van uw klantrelaties. Experts op elk product- en servicegebied kunnen uw vragen over garanties en kredietverzekering  beantwoorden zodat u maximaal profiteert van uw relatie met ons en dat u uw bedrijf met vertrouwen kunt laten groeien.