Opmerkingen & Feedback

Jouw feedback is belangrijk voor ons

Ons doel is je te helpen jouw bedrijf uit te bouwen

Euler Hermes probeert je zo goed mogelijk van dienst te zijn. Als je toch niet tevreden bent, kan je dit aan ons kenbaar maken.  Om je vraag of feedback zo snel mogelijk op te kunnen pakken is het handig als je zoveel mogelijk informatie naar ons stuurt. Met jouw suggesties maken wij onze dienstverlening aan jou nog beter.

​Je ontvangt binnen uiterlijk 10 werkdagen een (eerste) schriftelijke reactie. Als wij nog vragen hebben over jouw suggestie of ontevredenheid nemen wij eerder contact met je op. Wij streven ernaar jouw ontevredenheid binnen 4 weken volledig af te handelen.

Je kunt jouw feedback op 4 manieren aan ons doorgeven

  1. Per post: Euler Hermes, t.a.v. Klachtenmanager, Brabantlaan 2, 5216 TV ’s-Hertogenbosch

  2. Per e-mail naar: klachtenmanager@eulerhermes.com​

  3. Via telefoonnummer: 073 688 99 99

  4. Via onderstaand formulier

Nog geen klant? Neem dan vandaag nog contact met ons op voor de mogelijkheden.

Neem contact op Onze oplossingen

Neem op elk gewenst moment en op de meest comfortabele manier contact op met onze service- en supportteams. Wij ontvangen graag brieven, telefoontjes en e-mails of u kunt ons online klachtenformulier invullen. Onze experts beantwoorden vragen over kredietverzekering, garanties of incasso. Wij ontvangen ook graag vragen over onze speciale producten zoals garanties, bescherming van voorschotten, werknemersfraude en cybercriminaliteit. Verstrek zoveel mogelijk informatie ter ondersteuning van uw opmerkingen of vragen, als u contact met ons opneemt. Vul uw naam, adres en contactgegevens in zodat wij u een antwoord kunnen sturen. Geef aan welke actie u van ons verwacht en waarom, zodat wij begrijpen hoe wij u kunnen helpen. Ons doel is altijd u te helpen uw bedrijf met vertrouwen op en uit te bouwen.