Opmerkingen & Klachten

Uw feedback is belangrijk voor ons

Ons doel is u te helpen uw bedrijf uit te bouwen

Euler Hermes probeert u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Als u toch niet tevreden bent, kunt u dit aan ons kenbaar maken.  Verstrek zoveel mogelijk informatie ter ondersteuning van uw opmerkingen of vragen, als u contact met ons opneemt. Met uw suggesties maken wij onze dienstverlening aan u nog beter.

​U ontvangt binnen uiterlijk 10 werkdagen een (eerste) schriftelijke reactie. Als wij nog vragen hebben over uw suggestie of ontevredenheid nemen wij eerder contact met u op. Wij streven ernaar uw ontevredenheid binnen 4 weken volledig af te handelen.

U kunt uw ontevredenheid of suggestie op 4 manieren aan ons doorgeven

  1. Per post: Euler Hermes, t.a.v. Klachtenmanager, Pettelaarpark 20, 5216 PD ’s-Hertogenbosch

  2. Per e-mail naar: klachtenmanager@eulerhermes.com​

  3. Via telefoonnummer: 073 688 99 99

  4. Via onderstaand formulier

Nog geen klant? Neem dan vandaag nog contact met ons op voor de mogelijkheden.

Neem contact op Onze oplossingen

Neem op elk gewenst moment en op de meest comfortabele manier contact op met onze service- en supportteams. Wij ontvangen graag brieven, telefoontjes en e-mails of u kunt ons online klachtenformulier invullen. Onze experts beantwoorden vragen over kredietverzekering, garanties of incasso. Wij ontvangen ook graag vragen over onze speciale producten zoals garanties, bescherming van voorschotten, werknemersfraude en cybercriminaliteit. Verstrek zoveel mogelijk informatie ter ondersteuning van uw opmerkingen of vragen, als u contact met ons opneemt. Vul uw naam, adres en contactgegevens in zodat wij u een antwoord kunnen sturen. Geef aan welke actie u van ons verwacht en waarom, zodat wij begrijpen hoe wij u kunnen helpen. Ons doel is altijd u te helpen uw bedrijf met vertrouwen op en uit te bouwen.