Gouden belregels

Gebruik onze beltips voor als jouw klant niet of niet op tijd betaalt

Niet-betalende opdrachtgevers. Iedere ondernemer krijgt er helaas wel een keer mee te maken. Contact opnemen met een opdrachtgever over een niet-betaalde factuur is geen fijne klus. Veel ondernemers vinden zo’n telefoontje lastig. Ze zijn bang dat gezeur over de betaling de relatie met de opdrachtgever beschadigt en stellen het telefoontje uit.

Niet verstandig, want niet-betalende opdrachtgevers zijn een bedreiging voor uw bedrijfsvoering. Aarzel niet en gebruik onze beltips in deze video.

Wij stelden 6 praktische beltips en adviezen samen. Zo haal je het maximale uit jouw telefoongesprek met een niet-betalende opdrachtgever. Vul het formulier in en je ontvangt de link naar de tips in jouw mailbox.

Kies voor meer zekerheid voor jouw debiteurenbeheer

Je bent liever bezig met ondernemen. Dat begrijpen wij als geen ander. Met onze kredietverzekeringen  zorgen wij voor meer zekerheid in jouw debiteurenbeheer. Dan heb je geen twijfel meer of je die grote opdracht wel aan moet nemen. En lig je niet wakker omdat je twijfelt of een grote factuur wel betaald wordt. Een kredietverzekering geeft betalingszekerheid. Veel ellende wordt voorkomen en jij kunt je maximaal concentreren op jouw eigen zaak. Een kredietverzekering is geen garantie dat klanten  jouw facturen altijd betalen, maar gaat het toch mis dan vergoeden wij aan jou de schade.