Gouden belregels

Gebruik onze beltips voor als jouw klant niet of niet op tijd betaalt
Niet-betalende opdrachtgevers. Iedere ondernemer krijgt er helaas wel een keer mee te maken. Contact opnemen met een opdrachtgever over een niet-betaalde factuur is geen fijne klus. Veel ondernemers vinden zo’n telefoontje lastig. Ze zijn bang dat gezeur over de betaling de relatie met de opdrachtgever beschadigt en stellen het telefoontje uit. Niet verstandig, want niet-betalende opdrachtgevers zijn een bedreiging voor uw bedrijfsvoering. Aarzel niet en gebruik onze beltips in deze video.
Bekijk onze beltips voor als een klant niet betaalt

Kies voor zekerheid

Ondernemers houden zich liever bezig met de eigen business. Dat begrijpt Euler Hermes als geen ander. Met onze kredietverzekeringen zorgen wij voor zekerheid. Dan hoef je niet wakker te liggen omdat een grote factuur misschien onbetaald blijft. Een kredietverzekering geeft betalingszekerheid. Veel ellende wordt voorkomen en jij kunt je maximaal concentreren op je eigen zaak. Een kredietverzekering is geen garantie dat er geen wanbetaling plaatsvindt, maar de gevolgen vangen wij voor je op.

Bekijk onze oplossingen