Zo ziet een correcte ingebrekestelling eruit

Gebruik de tips uit onze whitepaper en maak een correcte ingebrekestelling

Waar voldoet een goede ingebrekestelling aan?

Jouw klant betaalt niet. Ondanks de telefoontjes die je hebt gepleegd en de herinneringsnota die je stuurde. Ook een meer dwingende aanmaning heeft geen resultaat. Dan is het de hoogste tijd voor de laatste aanmaning, of zoals dat in juridische termen heet: de ingebrekestelling. Hoe pak je dat aan? Waar moet de ingebrekestelling aan voldoen? Daarover schreven wij een whitepaper.

Kies voor zekerheid

Ondernemers houden zich liever bezig met de eigen business. Dat begrijpt Euler Hermes als geen ander. Met onze kredietverzekeringen zorgen wij voor zekerheid. Dan hoef je niet wakker te liggen omdat een grote factuur misschien onbetaald blijft. Een kredietverzekering geeft betalingszekerheid. Veel ellende wordt voorkomen en jij kunt je maximaal concentreren op je eigen zaak. Een kredietverzekering is geen garantie dat er geen wanbetaling plaatsvindt, maar de gevolgen vangen wij voor je op.

Bekijk onze oplossingen