Zo ziet een correcte ingebreke­stelling eruit

Gebruik de tips uit onze whitepaper en maak een correcte ingebreke­stelling

Waar voldoet een goede ingebreke­stelling aan?

Jouw klant betaalt niet. Ondanks de telefoontjes die je hebt gepleegd en de herinneringsnota die je stuurde. Ook een meer dwingende aanmaning heeft geen resultaat. Dan is het de hoogste tijd voor de laatste aanmaning, of zoals dat in juridische termen heet: de ingebrekestelling. Hoe pak je dat aan? Waar moet de ingebrekestelling aan voldoen? Daarover schreven wij een whitepaper.

Kies voor meer zekerheid voor jouw debiteurenbeheer

Je bent liever bezig met ondernemen. Dat begrijpen wij als geen ander. Met onze kredietverzekeringen  zorgen wij voor meer zekerheid in jouw debiteurenbeheer. Dan heb je geen twijfel meer of je die grote opdracht wel aan moet nemen. En lig je niet wakker omdat je twijfelt of een grote factuur wel betaald wordt. Een kredietverzekering geeft betalingszekerheid. Veel ellende wordt voorkomen en jij kunt je maximaal concentreren op jouw eigen zaak. Een kredietverzekering is geen garantie dat klanten  jouw facturen altijd betalen, maar gaat het toch mis dan vergoeden wij aan jou de schade.

Neem contact op
Onze oplossingen
Veelgestelde vragen